Buzcorner
right way » blog » لاہور میں لڑکی نے اچانک چلتی گاڑی سے چھلانگ لگا دی

لاہور میں لڑکی نے اچانک چلتی گاڑی سے چھلانگ لگا دی

دورانِ سفر جھگڑے کے دوران  لڑکی کے کزن نے لڑکی کو بلیڈ سے زخمی کردیا۔ پولیس کے مطابق خاتون جس کا نام عشرت اور اس کا کزن علی گاڑی پر لاہور گئے واپسی پر وہ  آپس میں جھگڑ پڑے جس پر علی نے  خاتون عشرت کو بلیڈ مار کر زخمی کردیا اور اسے سڑک پر چھوڑ کرفرار ہوگیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ لڑکی سڑک پر زخمی حالت میں ملی جس پر اسے ہسپتال منتقل کردیا گیا۔

جبکہ عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ لڑکی دروازہ کھول کر چلتی ہوئی  گاڑی سے اتری تھی جب کہ ریسکیو حکام نے لڑکی کو جنرل ہسپتال پہنچا یا۔

دورانِ سفر جھگڑے کے دوران  لڑکی کے کزن نے لڑکی کو بلیڈ سے زخمی کردیا۔ پولیس کے مطابق خاتون جس کا نام عشرت اور اس کا کزن علی گاڑی پر لاہور گئے واپسی پر وہ  آپس میں جھگڑ پڑے جس پر علی نے  خاتون عشرت کو بلیڈ مار کر زخمی کردیا اور اسے سڑک پر چھوڑ کرفرار ہوگیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ لڑکی سڑک پر زخمی حالت میں ملی جس پر اسے ہسپتال منتقل کردیا گیا۔دورانِ سفر جھگڑے کے دوران  لڑکی کے کزن نے لڑکی کو بلیڈ سے زخمی کردیا۔ پولیس کے مطابق خاتون جس کا نام عشرت اور اس کا کزن علی گاڑی پر لاہور گئے واپسی پر دورانِ سفر جھگڑے کے دوران  لڑکی کے کزن نے لڑکی کو بلیڈ سے زخمی کردیا۔ پولیس کے مطابق خاتون جس کا نام عشرت اور اس کا کزن علی گاڑی پر لاہور گئے واپسی پر وہ  آپس میں جھگڑ پڑے جس پر علی نے  خاتون عشرت کو بلیڈ مار کر زخمی کردیا اور اسے سڑک پر چھوڑ کرفرار ہوگیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ لڑکی سڑک پر زخمی حالت میں ملی جس پر اسے ہسپتال منتقل کردیا گیا۔وہ  آپس میں جھگڑ پڑے جس پر علی نے  خاتون عشرت کو بلیڈ مار کر زخمی کردیا اور اسے سڑک پر چھوڑ کرفرار ہوگیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ لڑکی سڑک پر زخمی حالت میں ملی جس پر اسے ہسپتال منتقل کردیا گیا۔

Read This:  شوہر نے سہاگ رات پر بیوی کا گھونگھٹ اٹھایا تو ہوش ہی اڑگئے

Share

Add comment