Buzcorner
right way » blog » فرسٹ ائیر کی طالبہ سے آبروریزی

فرسٹ ائیر کی طالبہ سے آبروریزی

کراچی کے علاقہ گلشن حدید میں گیارویں جماعت کی طالبہ سے اجتماعی زیادتی کیس میں پولیس نے دو ملزمان کو گرفتار کر لیا ہے۔ سولہ سالہ طالبہ سے زیادتی کا مرکزی ملزم اس کا پڑوسی ہے۔

زیادتی کا مقدمہ لڑکی کے والد کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے۔ لڑکی کے والد کا کہنا ہے کہ بیٹی کالج کے لیے گھر سے گئی ایک بجے تک نہ آئی تو اس کی تلاش شروع کر دی لیکن بیٹی نہ ملی پھر اگلے دن پولیس کو اطلاع کر دی ۔ مثاثرہ لڑکی کے مطابق اسے 2سے3 لڑکوں نے اغواء کیا اور اس کے ساتھ بھیانک سلوک کیا۔

جتماعی زیادتی

گزشتہ روز فرسٹ ائیر کی طالبہ کو اغواء کے بعد اجتماعی زیادتی کا نشانہ بنایا گیا تھا۔ جس میں پولیس نے 3 ملزمان کو گرفتار کیا ہے۔ جب کہ مرکزی ملزم لڑکی کا ہمسایہ ہے جس کوبھی پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔

زیادتی کا مقدمہ لڑکی کے والد کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے۔ لڑکی کے والد کا کہنا ہے کہ بیٹی کالچ کے لیے گھر سے گئی ایک بجے تک نہ آئی تو اس کی تلاش شروع کر دی لیکن بیٹی نہ ملی پھر اگے دن پولیس کو اطلاع کر دی ۔ مثاثرہ لڑکےکے مطابق اسے 2سے3 لڑکوں نے اغواء کیا اوزیادتی کا مقدمہ لڑکی کے والد کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے۔ لڑکی کے والد کا کہنا ہے کہ بیٹی کالچ کے لیے گھر سے گئی ایک بجے تک نہ آئی تو اس کی تلاش شروع کر دی لیکن بیٹی نہ ملی پھر اگے دن پولیس کو اطلاع کر دی ۔ مثاثرہ لڑکےکے مطابق اسے 2سے3 لڑکوں نے اغواء کیا اور اس کے ساتھ بھیانک سلوک کیا۔ر اس کے ساتھ بھیانک سلوک کیا۔زیادتی کا مقدمہ لڑکی کے والد کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے۔ لڑکی کے والد کا کہنا ہے کہ بیٹی کالچ کے لیے گھر سے گئی ایک بجے تک نہ آئی تو اس کی تلاش شروع کر دی لیکن بیٹی نہ ملی پھر اگے دن پولیس کو اطلاع کر دی ۔ مثاثرہ لڑکےکے مطابق اسے 2سے3 لڑکوں نے اغواء کیا اور اس کے ساتھ بھیانک سلوک کیا۔

Read This:  قرضہ دینے کے بہانے نوجوان لڑکی کا ہوٹل میں گینگ ریپ کردیاگیا

Share

Add comment