Buzcorner
right way » blog » حکومت پاکستان نے نیا نقشہ جاری کر دیا

حکومت پاکستان نے نیا نقشہ جاری کر دیا

وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔

تمام محکموں کے افسران کو ہدایت کی ہے کہ اپنے اپنے دفاتر میں پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیے جانے والا نقشہ اویزاں کیا جاےۓ۔ پاکستان کا نیا نقشہ پولیٹیکل سروے کی ویب سائٹ پر بھی دستیاب ہے۔

وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔وزیر اعظم پاکستان عمران خان کی ہدایت پر وفاقی حکومت کی جانب سے پاکستان کا نیا نقشہ جاری کیا ہے۔ اس سلسلہ میں تمام محکموں وزارتوں،ڈویژنز اور ضلع کی سطح پر اداروں کو ہدایت کی ہے کہ پاکستان پولیٹیکل سروے کی جانب سے جاری کیےجانے والےاس نقشہ کو استعمال کیا جائے۔

Read This:  لڑکی کو پولیس ہیلپ لائن15پر کال کرنا مہنگا پڑ گیا تفتیشی افسر نے تھانے بلا کر مبینہ طور پر زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا

Share

Mujahid

Add comment